ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Πως μπορώ να ενημερωθώ για την ακριβής ημερομηνία λήξης των προιόντων;

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα πρέπει να μας στείλετε email ή συμπληρωνετε την φορμα επικοινωνιας.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προϊόντων ;

Πατήστε εδώ να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας ή αποστείλετε email στο sales@agroshopping.gr και ο πρώτος διαθέσιμος γεωπόνος θα σας εξυπηρετήσει.

Βρίσκομαι σε περιοχή που δικαιούται τιμολόγιο με μειωμένο Φ.Π.Α. Πώς θα προσαρμόσετε το συνολικό ποσό;

Αν βρίσκεστε σε περιοχή που δικαιούται μειωμένο ΦΠΑ (μόνο για περίπτωση έκδοσης Τιμολογίου), τότε θα πρέπει να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά είτε στέλνοντας email στο: sales@agroshopping.gr αναγράφοντας εκεί τα στοιχεία σας.

Πως μπορώ να γνωρίζω τη διαθεσιμότητα των προϊόντων;

Στο κατάστημα μας φροντίζουμε να υπάρχουν όλα τα προϊόντα διαθέσιμα. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος του agroshopping θα σας καλέσει την επόμενη μέρα της οποίας έχει γίνει καταχώρηση της παραγγελίας και θα σας ενημερώσει.

Σε πόσες μέρες είναι διαθέσιμα τα εξαντλημένα προϊόντα;

Συνήθως σε 1-3 εργάσιμες ημέρες βρίσκονται στο κατάστημά μας και γίνεται η αποστολή τους στο προορισμό σας.

Πως μπορώ να γνωρίζω τη διαθεσιμότητα των προϊόντων;

Στο κατάστημα μας φροντίζουμε να υπάρχουν όλα τα προϊόντα διαθέσιμα. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος του agroshopping θα σας καλέσει την επόμενη μέρα της οποίας έχει γίνει καταχώρηση της παραγγελίας και θα σας ενημερώσει.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημά σας;

Οι καταχωρημένες ηλεκτρονικές παραγγελίες δεν παραδίδονται στα φυσικά μας καταστήματα.

Πώς μπορώ να κάνω τροποποίηση της παραγγελίας μου;

Μέσω τηλεφώνου ή μέσω mail στο sales@agroshopping.gr

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Με την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα σας σταλεί email επιβεβαίωσης στο email που έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση που δεν το έχετε λάβει, πιθανότητα να μην έχετε καταχωρήσει ορθά την παραγγελία σας ή να έχετε καταχωρήσει λανθασμένα το e-mail σας. Διαφορετικά, μπορείτε να πατήσετε εδώ και να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας.

Πώς θα ξέρω σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται η παραγγελία μου;

Όποτε αλλάζει η κατάσταση παραγγελίας, αυτόματα λαμβάνετε και ένα ενημερωτικό mail για την κατάσταση της παραγγελίας. Αν επιλέξει BoxNow θα σας έρθει αυτόματα SMS μόλις φτάσει στο σημείο παραλαβής. Αν έχετε επιλέξει Γενική Ταχυδρομική τότε πατήστε εδώ τον αριθμό αποστολής και θα δείτε ακριβώς που βρίσκεται το δέμα σας.

ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ

Ενώ έχω κάνει κατάθεση χρημάτων γιατί δεν έχω λάβει επιβεβαίωση ;

Στην αιτιολογία της κατάθεσής σας θα πρέπει απαραίτητα να αναφέρετε τον Αριθμό Παραγγελίας σας, για να μπορέσουμε να εντοπίσουμε εύκολα την κατάθεσή σας και να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας.
Προσοχή: Αν δεν λάβουμε την πληρωμή σας μαζί με την αιτιολογία παραγγελίας μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες, η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα και σας αποστέλλουμε επιβεβαιωτικό e-mail ακύρωσης. Η εκτέλεση και παράδοση της παραγγελίας σας εξαρτάται από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της συναλλαγής σας.
Θα λάβετε ενημερωτικό email ταυτοποίησης της κατάθεσης, την επόμενη εργάσιμη ημέρα (έως το μεσημέρι) από την κατάθεσή σας .
Σε περίπτωση κατάθεσης την Παρασκευή, email θα σας αποσταλεί τη Δευτέρα ενώ σε περίπτωση κατάθεσης το Σαββατοκύριακο, email θα σας αποσταλεί την Τρίτη .
Μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε το ενημερωτικό email ταυτοποίησης της κατάθεσης σας, ώστε να λάβετε πληροφορίες για τον εκτιμώμενο χρόνο εκτέλεσης και παράδοσης της παραγγελίας σας.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Πόσο καιρό μένουν τα προϊόντα στο καλάθι μου;

Αν συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και στη συνέχεια προσθέσετε προϊόντα στο καλάθι, τότε θα παραμείνουν εκεί για 6 μήνες, εκτός και αν τα διαγράψετε ή τα αγοράσετε.

Αν προσθέσετε προϊόντα, αφού περιηγείστε στο site σαν απλός επισκέπτης (χωρίς σύνδεση), τότε τα προϊόντα θα παραμείνουν στο Καλάθι έως ότου σβηστούν τα cookies από τον browser σας.